jul jul

Gårdagen var ju inte riktigt super lyckad, men vi klarade oss igenom kvällen och jag och bebis drog oss hemåt vid 1-tiden med stop på macken för handla lite nattamat och hem till sängen för att äta och kolla på film, som jag dock somnade till =)

Morgonen har bestått av mycket mys, jullåtar, städning av både rum och sortering av Morres alla 1000-tals papper från jobb, försökringar etc. Alla säger här att jag är hans lilla revisor eftersom han själv inte tar tag i det, hihi xD

Nu ska vi snart dra till kyrkan med hans syster för luciafirande, deras kusin ska vara lucia.
Mys blir det iallafall.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt! Själv blev det inte mycket luciafirande för min del igår då jag hade 100 saker på schemat. Däremot ska jag passa på att äta gott och bara njuta av ledigheten om en vecka.



Synd att det alltid är så hektiskt innan jul. Man skulle gärna bara vilja umgås med nära och kära från och med den 1.a december och slippa allt bök och stök +jobb/skola. :)

2008-12-14 @ 08:58:00
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0