i sängen

Jadu i sängen kan man göra mycket men snart ska jag hoppa till min säng för att julpyssla med Morgan och bara mysa!!
Vi ska göra någon/några figurer som ska hänga i granen, hur det går får vi ju se vi kanske inte klarar det så bra=p

Kvällen har bestått av mys och väldigt mycke skratt, jag och bebis kollade singing bee och sjöng med i alla låtar (även om vi inte kunde dem och att våra röster låter väl inte riktigt som änglasång) men huvudsaken är ju att vi hade roligt.
Sedan gjorde vi vårt eget singing bee där han började på låtar och jag sjöng fortsättning, bebis mamma kom ner tillslut och sa att hon hört allt "oväsen"=D

Dags att gå och klura med älsk i sängen=)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0