God jul

Bara jag som log lite extra när jag gick och la mig igår kväll , bara jag som vaknat flera gånger inatt och sedan kuttat in till sis för att öppna lite klappar som man lagt i strumpan i år. Jag vet, jag är barnsligt förtjust i julen, men hur kan man inte.
Har hitintills fått: tandborste(haha), parfym, nobless, trislott(vann ej) och ett par super fina örhängen !! :D

Åt julfrukost med familjen, varmchocklad mums, men idag var det inte lika mysigt som alltid eller lika gott kanske man ska säga=S Men iallafall jag är lycklig, all skit löste sig igår och nu kan jag njuta av hela dagen, bara att den kan bli lite tråkig nu på förmiddan !!=p

Ska ringa bebis snart och önska honom god jul, vi ses ikväll men ändå =)

Så god jul allihopa, så ses vi på mellandagsrean !!=P

KIsses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0