det är bara på film

Är det verkligen så att det bara är på film är blir perfekt i slutet , som allt riktigt riktigt läskigt händer och där man klarar sig igenom det hemska, jobbiga utan att bry sig så jättte mycket.?

Jag och Morgan hyrde film igår efter att ha ätit middag med min familj men det blev att stänga av när jag blev så rädd så jag började gråta, är jätte mesig, I know. :D
Men efter en runda ner till hans familj och när jag insett att allt bara var film kunde vi ta nya tag, sätta på filmen igen och se klart.

Dagen började runt tio när jag vaknade upp och var hur pigg som helst direkt och så hoppade vi upp ur sängen där vi legat och myst ner oss och efter ett tag drog vi och hämtade Olivia och åkte till väla för julklappsshopping, inget jag berättar här =P

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0