choklad tomte

hmm, dagen har varit super mysig med lussia tåg och allt.
Åkte till kyrkan runt halv tre men vi fick ändå inga sittplatser, så det blev att stå dem 25 minuterna som det
var sång, men extremt mysigt var det !! =)

Åkte till donken och köpte mat och senare hem till mig för att hämta lite kläder till imorn samt prata lite med mamma
och pappa innan det var dags för willys, där bebis gav mig min första chokladtomte för i år.
Förra året åt jag och Dani dem som galningar =p

Hem till bebe och ätit världens godaste mat som hans föräldrar hade lagat, kyckling, pommes med bearneis sås till !!

Hugs!

Kommentarer
Postat av: yoji

Det var det också :)

2008-12-13 @ 22:09:12
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0